OGIBiz Website

Menu
2906509
Main Description
2906524

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Vertical Image Area
2906527

Εργοθεραπεία

Πρόκειται για την επιστήμη υγείας που σκοπό έχει να βοηθήσει το άτομο με αναπτυξιακές , συναισθηματικές ή κοινωνικές δυσκολίες να εμπλακεί ενεργά και να ολοκληρώσει όσο το δυνατόν καλύτερα τις  καθημερινές απαιτήσεις του περιβάλλοντος του.

Main Description
2906528

Τομείς που παρεμβαίνει η Εργοθεραπεία:

Αδρή Κίνηση:

Συντονισμός  άνω και κάτω άκρων , ενδυνάμωση ,  περπάτημα , ισορροπία , πέταγμα μπάλας , κουτσό, σχοινάκι

 

 Λεπτή Κίνηση:

Λαβή μολυβιού , χρήση ψαλιδιού, γραφοκινητικός συντονισμός, οπτικοκινητικός συντονισμός

 

 

Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής

Σίτιση , ένδυση, υπόδηση, απόδυση, χρήση τουαλέτας , καθημερινή αυτουπηρετηση

 

Εκπαίδευση – Σχολείο

Οργάνωση , μνήμη , συγκέντρωση, αναμονή, αντιγραφή , γραφή, ακολουθία οδηγιών, διαχείριση χρόνου

 

 

Κοινωνικές Δεξιότητες

Συμμετοχή σε ομαδικό παιχνίδι , βλεμματική επαφή, κοινωνική συμπεριφορά – κοινωνικές δεξιότητες, λειτουργική αλληλεπίδραση με συνομήλικους , έκφραση πρωτοβουλίας , παιχνίδι και ακολουθία κανόνων , ανοχή στη ματαίωση

Αισθητηριακός Τομέας

Πρόκειται για την ενίσχυση και βελτίωση των τριών βασικών αισθητηριακών συστημάτων  (απτικό, αιθουσαίο , ιδιοδεκτικό) που διευκολύνουν τα παιδιά να αναγνωρίσουν , να επεξεργαστούν και να διαχειριστούν βασικά ερεθίσματα του περιβάλλοντος.

Main Description
2906529

RED FLAGS

Main Description
2906530
  1. Σκοντάφτει συχνά, πέφτει πάνω σε αντικείμενα και έχει την εικόνα ενός αδέξιου παιδιού
  2. Δυσκολεύεται να ολοκληρώσει βασικές καθημερινές απαιτήσεις (ντύσιμο , φαγητό, πρωινή προετοιμασία για το σχολείο, μελέτη) μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο
  3. Δυσανασχετεί σε δραστηριότητες όπως ζωγραφική ,αντιγραφή σχημάτων , γράψιμο , κόψιμο με ψαλίδι
  4. Διαμαρτύρεται συστηματικά σε δραστηριότητες που σχετίζονται με την προσωπική του υγιεινή και περιποίηση όπως βούρτσισμα δοντιών , χτένισμα και κούρεμα μαλλιών , συγκεκριμένες υφές ρούχων , διακοπή χρήσης πάνας ,πλύσιμο χεριών και μπάνιου
  5. Επιλέγει να παίζει μόνο του και αποφεύγει ή έχει περιορισμένη αλληλεπίδραση με τα παιδιά της ηλικίας του
  6. Δυσκολεύεται σε χωρο-χρονικές έννοιες
  7. Ξεχνάει συνεχώς τα πράγματά του και δείχνει αφηρημένος
Main Description
2906531

Διαγνωστικές κατηγορίες που απευθύνεται η Παιδιατρική Εργοθεραπεία:

  • Ψυχοκινητική Καθυστέρηση
  • Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
  • ΔΕΠΥ
  • Σύνδρομα και Χρωμοσωμικές Ανωμαλίες
  • Συμπεριφορικές Δυσκολίες
  • Νοητική Υστέρηση
Horizontal Image Area
2906532

Λογοθεραπεία

Λογοθεραπεία είναι η επιστήμη της παθολογίας της επικοινωνίας και ασχολείται με την πρόληψη, διάγνωση και θεραπεία των διαταραχών επικοινωνίας.

Διαταραχές Επικοινωνίας Παιδιών

  • Διαταραχές Άρθρωσης
  • Διαταραχές Φωνής
  • Διαταραχές Λόγου
  • Διαταραχές Ροής
  • Διαταραχές μάσησης- κατάποσης
  • Προ- γλωσσικές Διαταραχές
  • Αναπτυξιακές Γλωσσικές Διαταραχές
Main Description
2906533

RED FLAGS

Main Description
2906534
  1. Δείχνει να μη χρησιμοποιεί διάφορους τρόπους για να ζητήσει αυτό που θέλει(δείξιμο, ήχους, νοήματα, λέξεις )
  2. Δυσκολεύεται να επικοινωνήσει με χειρονομίες ή μιμήσεις
  3. Καθυστέρηση στην κατάκτηση της ομιλίας
  4. Έχει περιορισμένο λεξιλόγιο
  5. Εμφανίζει δυσκολία στη δόμηση των λέξεων μέσα σε μια πρόταση
  6. Κάνει λάθη στη χρήση: αριθμών, προσώπων, χρόνων, άρθρων
  7. Δυσκολεύεται να κατηγοριοποιήσει
  8. Κάνει επανάληψη φωνημάτων, συλλαβών, λέξεων ή φράσεων όταν μιλάει
  9. Η ομιλία του παιδιού δεν είναι κατανοητή από τρίτους παρά μόνο από το οικείο περιβάλλον
  10. Αδυναμία λογικής σκέψης και αιτιολόγησης
  11. Δυσκολεύεται στη χρήση ερωτηματικών τύπων
  12. Δυσκολία στην παραγωγή φωνημάτων
  13. Αντιστροφές φωνημάτων /καρέκλα- καρέλκα/
  14. Αντικαταστάσεις φωνημάτων /νερό-νελό/
  15. Μεταθέσεις φωνημάτων /βιβλίο-βλιβίο/
  16. Απλοποιήσεις συμπλεγμάτων /κρεβάτι –κεβάτι/
  17. Αναπλασιασμούς /ωρραίο/
  18. Δυσκολία στην μετάβαση των τροφών, υφών
Horizontal Image Area
2906535

Μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία

  • Διαταραχές ανάγνωσης ή δυσλεξία

Αποτελεί νευρολογικής φύσεως διαταραχή που σχετίζεται με την κατάκτηση και την επεξεργασία του λόγου. Οι δυσκολίες σχετίζονται με το μαθησιακό επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα, στην αφομοίωση κειμενικών εννοιών, η προφορική απόδοση μαθημάτων , δυσκολίες στον γραπτό λόγο και τις αριθμητικές ικανότητες

  • Διαταραχές γραπτής έκφρασης ή δυσορθογραφία

Ο γραπτός λόγος του παιδιού χαρακτηρίζεται από γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Δεν τηρεί τα κενά ανάμεσα στις λέξεις. Μπορεί να επαναλάβει γραπτώς την ίδια λέξη. Επίσης, μπορεί να παραλείπουν γράμματα.

  • Διαταραχή μαθηματικών ή δυσαριθμησία

Αφορά μια ειδική μαθησιακή δυσκολία στην αριθμητική. Παρουσιάζουν αδυναμία πραγματοποίησης αριθμητικών πράξεων και επίλυσης προβλημάτων.

  • Μαθησιακή διαταραχή ή μη προσδιοριζόμενη αλλιώς:

Περιλαμβάνει συμπτώματα των τριών μορφών που αναφέρθηκαν παραπάνω. Παρεμποδίζουν την μαθησιακή απόδοση στις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις. 

Ψυχολογική Υποστήριξη & συμβουλευτική γονέων

O ρόλος των γονέων στην σύγχρονη εποχή έχει γίνει αρκετά απαιτητικός. Με την συμβουλευτική γονέων παρέχεται μια καθοδήγηση:

  • σε πιθανά ερωτήματα που μπορεί να τους προβληματίζουν
  • στη διαχείριση συμπεριφορών και καταστάσεων
  • στην ιεράρχηση των προτεραιοτήτων της οικογένειας
  • στην οργάνωση της καθημερινότητας
Footer
2906514

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


2117505190
info@5steps.gr
ag_5steps
   5steps